FAQs
Algemene vragen
Afhankelijk van de voorraad wordt er tijdens het bestellen, een geschatte leveringsdatum vermeld bij de rubriek Levering.
Als je bestelling meerdere artikelen bevat, kan het zijn dat ze op verschillende data beschikbaar zijn.
Onze meubels worden meerendeels gemonteerd bezorgd en hoeven niet in elkaar gezet te worden.
In het geval van een meubel dat in elkaar gezet moet worden en de handleiding niet in de verpakking zit, kijk dan in een lade of in een kast, het kan zijn dat hij daar in zit.
Mochten wij het vergeten zijn, kun je op onze website, bij de kenmerken van het artikel, de handleiding voor de montage downloaden.
Al onze artikelen hebben vanaf de levering 2 jaar garantie mochten er fabricage-, ontwerp- of materiaalfouten zijn.
Ben je op zoek naar een grote spiegel of een kleurrijk tapijt voor bij de ingang ? Een nieuwe buffetkast of kroonluchter voor je eetkamer? Een originele bureaustoel of een fauteuil om in te loungen?
Vind al onze meubels en artikelen terug op onze website !
Als je het gewenste Home 13 artikel niet kunt vinden, kun je contact met onze verkopers opnemen
op het volgende nummer : 0473 46 63 65
Bezorging van uw bestelling kan zowel via thuis levering of levering in een afhaalpunt.
Je bestelling kan bij ons worden opgehaald.
Je hebt 10 dagen de tijd om je bestelling op te halen. Hiervoor heb je je identiteitsbewijs en je bestelbon of bevestigingsmail nodig.
De leveringskosten zijn afhankelijk van het land van de levering, je locatie en de categorieën van de bestelde artikelen!
BEDRAG VAN DE BESTELLING
| DEELNAME IN DE KOSTEN |
< 50 € | 9€ |
≥ 50 € et < 100 € | 19€ |
≥ 100 € et < 200 € | 29€ |
≥ 200 € et < 300 € | 39€ |
≥ 300 € et < 500 € | 49€ |
≥ 500 € et < 1000 € | 59€ |
≥ 1000 € et < 1500 € | 69€ |
≥ 1500 € | GRATIS |
Als je niet langer het laatste nieuws van Home 13 wenst te ontvangen, klik dan op de link die onderaan in onze nieuwsbrieven staat.
Op je klantenaccount in de rubriek Mijn gegevens bij Meldingen en nieuwigheden kun je ervoor kiezen om onze e-mails, sms’jes of post niet meer te ontvangen.
Betaling en retour
Betaling in de webshop kan via:
- Met een bankpas
- Via Bancontact
- Via SoFort
- Via een bankoverschrijving
- Via PayPal
- Met een Home 13 Coupon code of cadeaubon
- Met een tegoedbon die per e-mail verstuurd is
- Contant (indien u kiest voor afhaling)
Als de status van je bestelling het toelaat, kun je hem via je klantenaccount annuleren.
Kies de bestelling die je wenst te annuleren en klik op “mijn bestelling annuleren“
Zie je “mijn bestelling annuleren” niet staan ?
Dat betekent dat de bestelling, door zijn status, niet geannuleerd kan worden.
Wij raden je aan om de levering van je bestelling te weigeren.
Mijn artikel is beschadigd
Je hebt 72 uur de tijd om een beschadiging, die je tijdens de levering opgemerkt hebt, te melden.
Mijn artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen
Je hebt 14 dagen de tijd om de bestelling retour te versturen in orignele staat en verpakking (onbeschadigd)
Het artikel moet in de originele staat en in de originele verpakking (als deze bewaard werd) worden teruggestuurd.
De terugbetaling zal maximum 14 dagen, na ontvangst van het artikel , teruggestort worden.