Contact

/
Contact

STUUR ONS EEN BERICHTJE

    Algemene vragen

    Afhankelijk van de voorraad wordt er tijdens het bestellen, een geschatte leveringsdatum vermeld bij de rubriek Levering.

    Als je bestelling meerdere artikelen bevat, kan het zijn dat ze op verschillende data beschikbaar zijn.

    Onze meubels worden meerendeels gemonteerd bezorgd en hoeven niet in elkaar gezet te worden.

    In het geval van een meubel dat in elkaar gezet moet worden en de handleiding niet in de verpakking zit, kijk dan in een lade of in een kast, het kan zijn dat hij daar in zit.

    Mochten wij het vergeten zijn, kun je het opvragen via mail.

    Al onze artikelen hebben vanaf de levering 2 jaar garantie mochten er fabricage-, ontwerp- of materiaalfouten zijn.

    Ben je op zoek naar een grote spiegel of een kleurrijk tapijt voor bij de ingang ? Een nieuwe buffetkast of kroonluchter voor je eetkamer? Een originele bureaustoel of een fauteuil om in te loungen?

    Vind al onze meubels en artikelen terug op onze website !

    Als je het gewenste artikel niet kunt vinden, kun je contact met onze verkopers opnemen op het volgende nummer : 0473 46 63 65

    Bezorging van uw bestelling kan zowel via thuis levering of levering in een afhaalpunt.

    Je bestelling kan bij ons worden opgehaald.

    Je hebt 10 dagen de tijd om je bestelling op te halen. Hiervoor heb je je identiteitsbewijs en je bestelbon of bevestigingsmail nodig.

    De leveringskosten bedragen €9.95 en zijn gratis vanaf een bestelbedrag van €75 in België

     

    Als je niet langer het laatste nieuws van Home 13 wenst te ontvangen, klik dan op de link die onderaan in onze nieuwsbrieven staat.

    Op je klantenaccount in de rubriek Mijn gegevens bij Meldingen en nieuwigheden kun je ervoor kiezen om onze e-mails, sms’jes of post niet meer te ontvangen.

    Betaling en retour

    Betaling in de webshop kan via:

    • Via Bancontact
    • Via SoFort
    • Via een bankoverschrijving
    • Via PayPal
    • Met een Home 13 Coupon code of cadeaubon
    • Met een tegoedbon die per e-mail verstuurd is
    • Contant (indien u kiest voor afhaling)

    Als de status van je bestelling het toelaat, kun je hem via je klantenaccount annuleren.

    Kies de bestelling die je wenst te annuleren en klik op “mijn bestelling annuleren

    Zie je “mijn bestelling annuleren” niet staan ?

    Dat betekent dat de bestelling, door zijn status, niet geannuleerd kan worden.

    Wij raden je aan om dan even telefonisch contact met ons op te nemen op het nummer 0473/466365.

    Mijn artikel is beschadigd

    Je hebt 72 uur de tijd om een beschadiging, die je tijdens de levering opgemerkt hebt, te melden.

    Mijn artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen

    Je hebt 14 dagen de tijd om de bestelling retour te versturen in originele staat en verpakking (onbeschadigd). De retourkosten zijn voor eigen rekening.

    Het artikel moet in de originele staat en in de originele verpakking  worden teruggestuurd.

    De terugbetaling zal maximum 14 dagen, na ontvangst van het artikel , teruggestort worden.